Wednesday 6 July 2011

PERUBATAN

Dengan Rahmat Allah Yang Maha Esa, perubatan yang berbeza dapat dirasakan dengan serta-merta selepas rawatan. Malah getaran Tenaga Dalam semula jadi yang disalurkan ke tubuh pesakit tidak meninggalkan sebarang kesan sampingan melainkan kesegaran dan kelegaan.


Pelbagai masalah dapat diatasi sama ada yang kecil atau yang besar sekalipun. Paling penting, tiada percanggahan dengan amalah akidah atau penggunaan unsur jahat, roh, jin, syaitan dan sebagainya melainkan tauhid dan takwa kepada Allah S.W.T.


Gabungan tenaga dalam, Ayurvedic, Refleksologi Acupuncture, ubatan tradisional, herba terapi, urutan bertenaga, bekam, pembersihan luaran & dalaman, mandi bunga, bacaan ayat suci Al-Quran dan pelbagai kaedah lain yang sememangnya terbukti mujarab.

Adakah anda, ibu bapa, ahli keluarga, saudara mara atau rakan-rakan anda mengalami masalah berikut:-


Kami bersedia mengubati pelbagai penyakit yang luar biasa, ganjil. Sakit-sakit sendi, lutut, gaut, resdung / batuk, migrain, kencing manis kronik, darah tinggi, darah rendah, hepatitis A,B,C, Kanser /Tumor, Barah / Ketumbuhan dalam perut, fibroid, pelbagai penyakit kanser, sukar untuk mendapatkan anak / mandul, masalah mata seperti katarak, selaput, rabun jauh, rabun dekat, anak sukar berjalan / bercakap / pelupa. Bengkak paru-paru / basah. Pelbagai penyakit kulit seperti sorasis, ekzema, kayap, panau, kurap, batu karang, asma, lelah, histeri, ketegangan, stress, gastrik / masalah usus, masalah senggugut / PMS, menopaus / ketidakseimbangan hormon, jangkitan pundi kencing, jangkitan virus / bakteria / parasit, masalah gangguan sihir / santau / gangguan syaitan / jin dan pelbagai masalah misteri dan mistik.

KAMI BERSEDIA MEMECAHKAH MASALAH YANG ANDA HADAPI SAMADA REZEKI, JODOH, KEWIBAWAAN, PENYEMBUHAN, PENGUBATAN DAN 1001 MACAM MASALAH KEHIDUPAN YANG LAIN.


"MANUSIA BERIKHTIAR TUHAN MENENTUKAN"