Wednesday 6 July 2011

RAWATAN PEMULIHAN DADAH

Melalui satu teknologi perubatan yang baru dengan menggunakan pendekatan Islam secara tradisional, Tenaga Dalam dan Kekuatan Minda berserta pengalaman dan kepakaran, kami telah berjaya memulihkan ramai penagih.


Golongan penagih tersebut adalah dari pelbagai jenis ketagihan seperti ketagihan heroin, ganja, ubat batuk, gam malah ketagihan rokok dan arak.


Keberhasilan dari kajian perawat kami selama beberapa tahun kebelakangan ini membuatkan kami yakin untuk mengetengahkan serta memperkenalkan kepada umum dan masyarakat keseluruhannya tanpa mengira kaum yang akan mendapatkan rawatan ini dengan cara kami tersendiri.


Kamu mempunyai Pusat Pemulihan Dadah, yang mampu memberi kesan yang mendalam ketika mengikuti latihan dan suasana yang tenang. Latihan pemulihan dipenuhi dengan aktiviti riadah, senaman, ilmu persilatan & latihan fizikal mampu menenagkan minda. Kamu juga menyediakan sesi kaunseling bagi menyerapkan nilai-nilai positif dalam minda. Di samping itu, mengajarkan mereka kemahiran dalam bidang pertanian & penternakan haiwan.