Wednesday 6 July 2011

RAWATAN LUMPUH, STROK / ANGIN AHMAR

Dari kajian dan penyelidikan yang dilakukan oleh Pusat Perubatan Tradisional Al-Hikmah, kami berjaya menemui satu kaedah rawatan dan rumusan khas terkini menyembuhkan kelumpuhan anggota badan. Apa yang menarik, ia tidak mempunyai kesan sampingan terhadap pesakit kerana rawatan dan ubat-ubatannya terdiri daripada herba-herba terpilih dan tidak mempunyai bahan kimia.



  • Tiada sebarang percanggahan amalan dengan akidah Islam.
  • Tiada unsur jahat, roh, jin, syaitan dan sejenisnya.
  • Setiap pengubatan berteraskan tauhid dan takwa kepada Allah S.W.T.
Rawatan ini terbukti berkesan sejak turun temurun untuk menyembuhkan kelumpuhan awal atau lama. Hingga kini, kami telah merawat beribu pesakit yang mengalami masalah lumpuh anggota tubuh.

Rata-rata daripada pesakit tersebut mengakui bahawa rawatan yang diberikan adalah lain daripada yang lain dan amat berkesan terhadap masalah yang dihadapi. Keherkesanannya juga boleh dirasai dengan hanya sekali rawatan tanpa perlu menjalami pembedahan yang menyakitkan.

STROK

  • Dapat melancarkan sirkulasi darah dan membuka kembali pembuluh darah yang telah tersumbat serta dapat memulihkan kembali saraf-saraf yang telah lemah dan rosak. Serta membuka simpul-simpul yang terkunci
  • Membuka sumbatan yang tertutup atau terhalang

Pulih Tanpa Pembedahan Atau Rawatan 
Menyakitkan!!!

"Manusia berikhtiar, Allah yang menentukan"