Wednesday 6 July 2011

RAWATAN SAKIT JANTUNG

BERITA BAIK!!! SATU SATUNYA PUSAT PENGUBATAN AL-HIKMAH YANG TERUS MENDAPAT KEPERCAYAAN MASYARAKAT BERBILANG BANGSA DI MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPURA DAN INDONESIA

Penyakit jantung iskemia (Ischaemic Heart Disease) juga dikenali sebagai penyakit jantung koronari. Penyakit ini adalah disebabkan oleh kekurangan darah kepada otot jantung. Kekurangan darah yang berterusan kepada jantung akan menyebabkan kematian otot-otot jantung dan jika keadaan bertambah teruk boleh menyebabkan kegagaan jantung untuk berfungsi dan seterusnya kematian mengejut.

Pusat Perubatan Al-Hikmah menggunakan teknik gabungan tradisional dan moden dalam rawatan penyakit berkaitan jantung atau penyakit jantung Iskemia, Kardiovascular dan penyait jantung iskemia dalam merawat pesakit jantung. Tiada pisau pembedahan, tiada kesakitan dan tiada tekanan... pesakit jantung boleh sembuh dalam masa yang singkat. Semua masalah tersebut mampu dirawat dengan Rahmat Allah Yang Maha Esa. Cubalah hari ini... Anda pasti akan kagum dengan keberkesanannya!

  • Dapat membersihkan sumbatan-sumbatan di pembuluh darah jantung, menormalkan Tringliserida dan menguatkan fungsi jantung.
  • Rawatan Herbal yang diformulasikan khusus untuk menghilangkan dan memperbaiki metabolisma tubuh.
  • Mengoptimakan aktiviti pencernaan, melancarkan perjalanan daran, menghiangkan rasa sakit, berdebar-debar, mengeluarkan racun / anti toksid dan merasa dicucuk di bahagian jantung.
  • Dapat mengubati masalah jantung kronik, kolestrol tinggi, jantung lemah dan pelbagai masalah jantung.