Wednesday 6 July 2011

RAWATAN TENAGA BATIN

SIAPA KATA TAK BOLEH DIBUAT LEBIH BESAR, KUAT DAN TAHAN LAMA?


Jangan biarkan isteri anda mengeluh kerana kejantanan anda gagal beri kepuasan kepada mereka. Jangan ego, akui kelemahan anda untuk melahirkan sebuah keluarga bahagia yang berkekalan.


KAMI JAMIN, ISTERI ANDA PASTI AKAN TERSENYUM PUAS...!!!


Dengan izin Allah kami sedia membantu...!


Penemuan terbaru oleh kami untuk menyelesaikan pelbagai masalah kelakian, gabungan antara tenaga dalam / Inner Power bersama tradisional Cina, India, Arab dan Jawa. Dipadukan untuk hasil yang menakjubkan. Membangkit Cakra seks agar anda menjadi Lelaki Sejati Extra Power 


Ubah Sang Pipit Menjadi Garuda


RAWATAN TERHEBAT DAN TERHANGAT


Ingin belayar bahtera tak kukuh...!
Ingin bertarung keris tak ampuh...!
Ingin mengadu tiada tempat dituju...!
Akhirnya rumah tangga goyah dan hampir runtuh...!




Tahukah anda, enam daripada 10 lelaki dewasa yang ditemubual mendedahkan rahsia bahawa mereka sering tewas di ranjang. Antara masalah yang diketengahkan ialah mereka sering gagal memuaskan pasangan hingga ada yang terkulai layu atau dalam erti kata lainnya 'mati pucuk'.

Ramai yang cuba menggunakan ubat-ubatan atau teknologi moden di hospital atau klnik swasta hingga terpaksa menghabiskan ribuan ringgit. Bagaimanapun, adakalanya hasil yang diharapkan amat mengecewakan hingga ada yang terasa tertekan dan tertipu akibat tidak sembuh. Lebih teruk, pengambilan herba seperti Tongkt Ali atau ginseng termasuk berurut turut memudaratkan pesakit kerana tidak dipraktikkan dengan betul. Ia bukan menyembuh, malah kadangkala menambah penderitaan pesakit yang sudah sedia tertekan.

Namun begitu, di Pusat Perubatan Tradisional Al-Hikmah, satu gabungan unik yang mengetengahkan rawatan moden dan tradisi lama telah berjaya mengubati puluhan ribu pesakit 'mati pucuk. Ia diakui sendiri oleh ramai pihak termasuk golongan VIP, kerabat, selebriti dan ramai lagi yang telah mendapatkan rawatan tersebut.

Kehebatan dan kemampuan seks juga mampu diperkuatkan lagi dengan rawatan ini. Dengan kekuatan luarbiasa yang dimiliki, seseorang lelaki bukan sahaja mampu membahagiakan isteri, malah tidak perlu khuatir lagi isteri akan curang ataupun meminta cerai lantaran didakwa tidak lagi 'jantan'.

Prinsip rawatan di Pusat Perubatan Tradisional Al-Hikmah amat mudah, iaitu untuk menyembuhkan total tanpa risiko rawatan tidak beretika atau penggunaan ubat-ubatan tanpa pengesahan yang kerap memudaratkan pengguna. Bak kata pepatah, kalau tidak dipecahkan ruyung... manakan dapat sagunya!